En liten tripp till Karlstad!

I dag gick jag upp 6 :O gick och la mig runt 3-4 i morse. Inte konstigt att jag var trött när jag kom hem haha. Åkte dit i alla fall med Emma. Vi skulle städa hennes lägenhet. För förra gången vi var där så lämnade vi kvar all disk och det var fan länge sen vi var där ^^ fräääscht. Skulle ha solat men jag orkade inte växla pengar. Gick på stan och sa den vill jag ha, den vill jag ha ett antal ggr haha. Det var det mest upprepande ordet under dagen tror jag haha. Finns så otroligt mycket man vill ha, dagens ilandsproblem, nej usch! Köpte såklart någonting. Ni ser på bilden nedanför. Kan bara inte stå emot, aaaah. Men de pengarna hade jag ju inte innan så. Har ju sytt till mig dem ^^ hihi. Hittade en acne tröja som jag såå gärna vill ha. Ska försöka se in på acnes internet shop om de det blir rea på den ( kollade just och den finns inte ens med där :( ). Aaah blev typ kär i den. Har inte 600 kr att spendera på den just nu. Men om det blir halva priset så slår jag till. Fattar inte varför inte Karlstads MQ har den där tighta Acne klänningen. Vill fucking much ha den. Var inne på Lagerhouse också, det var ju nästan så att Emma fick dra ut mig haha. Finns så otroligt mycket jag vill ha dääär. Fick ett presentkort på Lidgården här i Sunnemo av mormor i går. Ska nog dra dit i morgon. Måste ut och röra på mig, är typ 1 mil dit men det skiter ja i. Har stort begär av att kolla in vad de har där. Hmm nu ska jag nog ta mig en dusch, för orkar inte att ta bort sminket så jag låter munstycket göra jobbet fniss. Just ja Caroline som jag ska hyra lägenheten efter ringde idag och sa att hon skulle vara ute på söndag, då ska vi upp och hämta nycklar och skriva hyreskontrakt :) Hoppas att allt går som det ska nu.
Ha en trevlig kväll!  

image928

Köpte en t-shirt på Gina tricot på rean, tänkte att det skulle va nice när det är varmt.
Köpte också blommiga tights kan inte stå i mot blommor ^^

Kommentarer
Emma säger:

haha... en allt för jobbig dag:P

2007-07-03 | 01:12:49
Sofie säger:

Mohaha

2007-07-03 | 01:28:03
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Carmie säger:

Fan vad grymma, vartifrån? Leggingsen alltså ^^

2007-07-05 | 13:01:25
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

I från H&M såklart ^^ haha

2007-07-05 | 13:10:25
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback