Harry Potter premiär

image969

När jag ser Harry Potter filmerna så kommer jag verkligen in i filmerna och jag tror att jag är Hermoine och tänder rätt hårt på Ron liksom. Så tänker i alla fall jag ^^ haha. Jag är alltid i extas efter filmerna!!!!!! Jag har ju läst boken så jag vet ju nästan allt som kommer hända, men de gör ju ändå inte så jäkla mycket :) Ni får ha en bra dag för det ska i alla fall jag ha, (Men det slutar väl med att jag bråkar i bilen eller nått som vanligt) Men ska försöka att ha det trevligt ^^

SOFIE
 

Kommentarer
Stiina säger:

Haha:P JAg vill oxå se :D.. Du får det säkrt supertrevligt ;D

2007-07-13 | 11:16:48
Erica säger:

jag vill också se Harry Potter!! "/

2007-07-13 | 15:42:25
Bloggadress: http://eriicapersson.blogg.se
Malin säger:

åh herregud, avundsjukan sväller över ! Jag vill också se harry :'(

2007-07-13 | 23:48:04
Bloggadress: http://accordingtomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback