Högst upp på listan!

image938
Denna tröja står längst upp på min inköpslista till Göteborg, är helt frälst i den!

Ska sätta ut en annons i morgon om att sälja Shakiras (min kanin som dog :/) bur. Den är jätte fin, pappa har lagt ner jätte mycket tid på den. Det är en utebur som är blå och har plåttak. Den har ett stort skåp under sig som man kan förvara hö och allt möjligt i. Det är jätte praktiskt. Vet inte vilket pris jag ska sätta på den. Kollade ute på blocket förut och då var det bara inneburar som såldes. Och det var höga priser på dem tycker jag, typ 800 kr. Men jag tänkte att jag sätter 300 kr på min, för den kan behövas målas om och så. Jag vill ha kvar den egentligen som ett minne typ, och om mina barn kanske vill ha en kanin i framtiden. Men pappa finns ju kvar då också, och kan bygga en likadan till hihi ;) Jag SAKNAR Shakira!!! 

Sov sött   

Kommentarer
amelie säger:

riktigt snygg tee!

2007-07-04 | 14:53:54
Bloggadress: http://couleur.blogg.se
Sofie säger:

Ja den är ju det :D

2007-07-04 | 19:22:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback