Hur skitar man ner ?



Jag vill inte att mina tyg skor ska vara så vita! hur ska jag göra dem skitiga tro?! Får ta mig en skogspromenad i morgon kanske haha. Vill att de ska vara schysst brun skitiga haha normalt. Jag funderar på att tvinga mamma att värva mig till H&M så att jag får H&M katalogen i lägenheten. Men då måste jag köpa nått och det är ju inte jobbigt + att jag får 2 tröjor gratis + premien som mamma skulle få, den norpar ja haha. I Elin Klings blogg har hon en tröja som kommer ut i augusti den skulle ja allt bra vilja ha. Tänk om man kunde få kläder som inte ens har kommit ut i affärerna, det vore lyx det. 

Längtar tills lördag för då kommer Emma hem :) fast Stina åker :(  

Kommentarer
Jessy säger:

Gå med dem i gräs ! Då blir de gröna, sen så i lera, blir de bruna (Y) :D

2007-07-27 | 02:12:58
Bloggadress: http://dropthworstline.blogg.se
Sofie säger:

Haha ja det kan man ju göra ^^

2007-07-27 | 10:48:08
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback