I morgon Göteborg!

Har just packat klart och skrivit klart inköpslistan. Asså jag dör av min pedanta sida, och min kontrollerade sida. Jag fattar inte varför jag är så, tex i går på bion kollade jag min väska minst 10 ggr för att kolla att alla mina saker låg kvar där i. Som att de skulle flytta sig eller vadå xD haha, men jag är en sån jäkla materalist antar ja för om jag skulle tappa bort min läppglans skulle jag tjuta i hjäl mig. Jag är sån, bara att acceptera. Skulle säkert behöva gå i terapi för att få bort det. Och när jag packar så vill jag att allt ska vara perfekt, jag HATAR det. Måste veta i vilken ordning vissa linnen ligger i liksom haha för annars kan jag få för mig att de är borta för alltid. Jag hatar att tappa bort saker. Även fast saken i säg är billig, för orka att köpa en sak som man redan har lagt ut pengar på liksom. Då skulle man ju kunna lägga de pengarna på nått bättre och nyare. Men nog om det! haha. Jag älskar i alla fall mina inköps listor. De får mig att konsentrera mig på det jag ska köpa. Så att jag inte köper nått som jag egentligen inte behöver. För det kan lätt bli så på reor. En viktig sak är att jag måste köpa värmeskyddande mojj till håret för att jag måste skydda mitt hår i från slitage. Mitt hår ska bli långt. Och tack igen Emma för att du gjorde så att mitt hår känns hääärligt :) friskt och välvårdat. Min inköps lista är rätt lång men det blir ganska billigt när det är rea och allt. Så det blir att söööka i mysiga Göteborg efter fynd. Nej nu har jag skrivit föööör mycket men jag har bestämt mig för att jag inte ska ta med mig datorn. Orkar inte bära den, för jobbigt xD. Så det här är sista inlägget innan tisdag :) Blir säkert gött för er att slippa mig och mitt babbel. KRAM KRAM

image975

Denna i från acne skulle ja inte säääga nej till :)

Kommentarer
Julia säger:

Jag trodde att du först skulle till Gothia, som alla andra verkar göra ^^

2007-07-15 | 00:47:10
Bloggadress: http://juwlig.blogg.se
Jove säger:

Göteborg har ingen bra shopping, men lycka till! :)

2007-07-15 | 00:47:24
Bloggadress: http://hallo.blogg.se
Sofie säger:

Julia: Haha okej, är inte så sportig av mig ^^
Jove: Tack :) Jag hittar nog nått!

2007-07-15 | 00:53:27
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

Ha det underbart i Göteborg!!!! Hälsa Staden och alla snygga killar ifrån mig. Haha! kramkram<3

2007-07-15 | 02:13:29
Erica säger:

Hoppas att du får det kul i Göteborg nu :)

2007-07-16 | 00:48:37
Joline säger:

Hoppas du hade det bra i Göteborg, utan mig och allt :P Haha! SAKNAR DEJ <3

2007-07-17 | 21:04:46
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback