Im going to buy this hot sofa

image1017
I morgon ska jag gå upp kl 8 och göra iordning mig fort som fan. Vill till lägenheten så fort som möjligt och få börja montera en massa saker. Älskar att montera möbler. Det enda som kommer bli riktigt klart i morgon är badrummet. För de andra sakerna som ska upp på väggarna behöver vi en man med vattenpass till. Och så har mamma tappat bort skruvarna, så jävla typiskt. Men ska i alla fall sätta upp i hop en hel del. Sen när jag kommer hem ska ja träffa Emma hoppas ja om hon är klar med sitt hemma spa ^^ Nej nu ska ja sova så att det bli morgon.

Sovsött! Pappa jag tänker på dig! KOM HEM

Kommentarer
Emma säger:

ja vi måste ses idag!!!!! saknar dig!

2007-07-29 | 14:02:00
Sofie säger:

Jag är trött ^^ kan du komma hit! Fast ja vill juee se kattisarna :/

2007-07-29 | 17:53:34
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Carolina säger:

Hej!
Kul att du tittade in till mig. =) Ja här är allt bra. Wilma växer så det knakar! Hon är ju redan 6½ månad. Hoppas allt är bra med dig. Såg i din blogg att du kommit in där du ville!. GRATTIS! Vad kul! =) Hoppas du kommer trivas i Karlstad. Hälsa alla andra! Kika gärna tbx fler gånger! =)

2007-07-29 | 20:54:03
Bloggadress: http://camile.blogg.se
Sofie säger:

Ja tack :) är jätte lycklig jag hoppas allt kommer bli bra bra där! Du får också ha det bra :)Ja jag kommer självklart att kika i din blogg igen :)

2007-07-29 | 21:14:05
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback