Jag kan inte sluta!

image945
SLUTA LÄS NU OM DU INTE ORKAR ATT LÄSA NÅGOT SOM INTE ÄR INTRESSANT
Jag kan verkligen inte sluta att göra dessa inköpslistorna. Men den här gjorde jag bara för att veta vad det är jag ska sy själv och så. För jag och Stina har bestämt att vi ska ha en pyssel dag någon gång under veckan. Vi ska sy kläder och göra smycken och ha as kul. Sånt älskar jag. Tänkte att vi skulle samla ihop en massa material som ligger hemma, göra det så miljövänligt som möjligt haha. Jag ska göra några mini kjolar i lite olika färger. Blir antagligen i gardin tyg haha. Det är ju det att Sunnemo inte har någon sy affär för om det vore så väl hade jag sprungit in och köpt några meter tyg :( men nu finns det ju ingen affär. Ser i alla fall fram emot den dagen hihi. Jag måste köpa mig ett par nya svarta leggings för mina svarta är helt värdelösa. Att ha till minikjolarna. Jag har ett problem när det gäller leggings, det är det att jag vill ha leggings som går nedanför mitt fula födelse märke. Mina blommiga funkar inte så bra tyvärr men ska försöka anväda dem ändå :( Måste gå och få bort födelsemärket, klarar inte av det längre. Har sånna stora komplex över det. Jag vet att folk säger att man inte tänker på det. Men jag blir äcklad när någon annan har ett födelsemärke haha. Nej men jag tycker att det förstör hela mina ben. Usch jag vill inte ha det där. Måste gå och kolla på sjukhuset om det där för jag vill INTE HA DET DÄR. Nej nu ska jag sluta prata om mina ytligheter. Och gå och göra något som är lite mindre vettigt i alla fall. Typ äta milkshake eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback