Juust nu vill ja leva...

Just nu städar jag hela nerevåningen för att jag ballade ur med målningen hi. Men det går faktiskt, inge vidare väder att steka i. Jag som skulle bli as brun och festa varje dag denna sommar (när jag kommer till karlstad ska jag skaffa solkort). Men allt går åt skogen. Känns som att lovet är över typ. Vill fan inte känna såå. Men får i alla fall lite sommar känsla av att städa med Lars Winnerbäck i högtalarna. Men fan mej inte mycket. Jävla lyllos Stina som får åka till bratsen i Visby. Jag vill juuee meee det. När man läser en viss blogg liksom. Men jaa nästa sommar ska i alla fall jag leva livet och då ska det banne mig vara BRA väder :) En sak som gör mig lycklig är i alla fall att Lars Winnerbäck ska ha konsert i Sundstas idrottsthall och det ligger ju typ bara några 100 m i från min lägenhet. Så den 3 november är jag bokad, så att ni vet. Jag tror också att ja ska på Rix Fm festival på onsdag, i Örebro. Men bara att hur vi kommer dit löser sig så löser sig allt. Då får jag en extra chans att träffa min framtida man Danny, hihi. Nej nu ska jag damsuga, seeee yaaaaa!!!

image989

I miss my dad and my honey!

Kommentarer
Jullebullen säger:

Ring mig för lite struntprat under veckan, honey! <3

2007-07-22 | 22:02:47
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback