Kom på en sak!

När jag rakade bena kom jag på att jag måste köpa mig en svart tröja. För den tröjan som jag köpte nyligen passar inte till någonting jag äääääger, fast jag älskar den ändå. + att ja måste köpa ett par svarta skor, för mina svarta ballerina skor måste jag slänga! Maaaaaaaaah palla vänta tills Göteborg... Jag hatar mig själv! Jag skjuter mig själv snart, för mitt jävla sett att tänka. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH vadå shopoholic Sofie haha. Tänker bara på saker ^^ haha. Det jag borde köpa är en sparbössa liksom haha. Palla gå i stan i morgon utan att köpa nått men jag ska stå i mot. Ska kanske bara köpa nått billigt på Lagerhouse mohaha ^^

Men tänk om alla braiga rea saker är slut när jag kommer till Göteborg :O hi hi

Nu ska jag sluta tänka och sooooooova

Jag älskar mamma och pappa mest på hela jorden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback