Krångligt juuue

Asså gud va bloggen har krånglat nu i några timmar. HATA SÅNT! Blev visst ovänn med mami förut mohaha. Jag var så jäkla trött på att måla och så skulle jag flytta en stege och så råka den välta. Och så när mamma började "varför gjorde du sååå bla bla" så råkade ja välta ut hela färgburken. Och sen den andra stegen i ren frustration. Usch ja hatar sånna här dagar. Jag har bestämt mig för att ikke gå till parken och träffa mig framtida make också. För jag pallar helt enkelt inte trycket haha. Nej men jag känner inte för det helt enkelt. Får la sitta här hemma och känna mig tråkig som toapapper och käka torra små nötter. Känna mig som den där ekkoren på reklamen. Nej nu ska jag gå ner och checka om det finns nått krubb åt lilla moooi!

PUSS PÅ ER

Kommentarer
Jullebullen säger:

Du ska visst med :@ Dumma dej annars!

2007-07-20 | 15:19:18
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Emma säger:

Tiihi,, det blir nog bra ska du se:D

2007-07-20 | 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback