Lidgården / Stina !

image931

I dag har jag gjort 2 saker som gör mig glad. Shoppat och lekt med Stina :) Jag har cyklat runt sjön och så svängde jag in på Lidgården och utnyttjade mitt presenkort, och så åkte jag runt sjön och hälsade på Stina. Vi skulle bada men det var så damn kallt i vattnet. Men Stina doppade sig i alla fall. Det är verkligen inte sommar värme ute, det gör mig så förbannad, uhh. Köpte i alla fall ett doft ljus för 115 kr, en ugns form för 98 kr, 2 muggar / skålar ( de är så stora så att de skulle kunna vara skålar ) för 59 kr st och en kökshandduk för 23 kr. Ska köpa flera kökshanddukar i vitt eller svart också men jag tyckte att den här var så fin och kändes som att den var i bra kvalitet. Om ni aldrig har varit på Lidgården i Sunnemo så tycker jag att ni ska göra er en titt för de har verkligen en massa fina grejer. Om ni är och badar på Lidsbroa så är det perfekt att titta in ^^ Doft ljusen kanske var en aningen för dyr men jag har sett in det tidigare och så tycker jag att alla designers ska ha ett vanilj doftande ljus på sitt barbord :)  
Nej nu kan jag verkligen se hur min lägenhet kommer att se ut, längtar så!
Känns sorligt att flytta också, men jag kommer ju hem i bland ;)


Kommentarer
Emma säger:

Fina grejer hörredu :D tihih^^ Låter en som härlig dag:D Gick sig grejer, kom in på linjen, en cykeltur å lekte med Stina:D hehe

2007-07-04 | 00:18:32
Sofie säger:

Ja du ! Fast du var ju inte med ! :P hihi

2007-07-04 | 01:02:54
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Stiina säger:

jag vill oxå flytta! ;(

2007-07-04 | 10:08:12
Sofie säger:

Men Stina du kommer ju halvt flytta ju! :P

2007-07-04 | 13:30:25
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback