Mohaha!

image925
Nu tänkte ja skriva ner att jag inte har glömt kläder ^^ haha, för det enda jag skriver om är inrednings prylar och sånt. Men här är i alla fall en tabell över allt som jag vill ha. Den är mest för mig själv så att jag inte ska köpa nått onödigt på rean. Lite grejer som kan tänkas köpas i Götalaborg är i alla fall detta :) Måste spara pengar till Ikea grejer också. Men jag känner att jag inte behöver så mycket mera sommar kläder nu. Har köpt så mycket klänningar, så det räcker hela sommaren. Jag väntar spänt på att höst kläderna ska börjar rulla in. Men vad säger jag sommaren har ju inte ens börjat. Men för mig känns den som att den redan är slut, skit konstig känsla. Men den kanske försvinner om jag får åka bort någonstans, så brukar jag fungera. Om jag får sova  i husbil och handla lite mys på Ullared så kanske sommarlovs känslan kommer haha. Ska till Göteborg den 15 Juli i alla fall, så det är spikat nu :)
 
Sov sött

Kommentarer
Emma säger:

Mohahhaa.. !!!!

2007-07-01 | 02:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback