Nu är jaaaag hemma !

Jag har haft 3 dagar shopping med mamma i Göteborg :) Har varit trevligt. Vi var även på Liseberg och Universeum. Åkte bara 2 karuseller, Balder och den lilla bergochdalbanan. Ville få med mamma upp på Kanonen men nej, hon var nära på att skita på sig när vi åkte Balder haha så det blev inget med det. Uppswinget var stängd trisst nog :( Hade ju velat åka den juuue.
Men det kommer väl fler ggr.

Tänkte visa upp vad jag har köpt. Lägger upp det i flera inlägg... :) Jag köpte också en stor svart tröja, en svart jeans kjol, svarta jeans, svart hood med svarta mjuk brallor och svarta leggings.
Orkar inte lägga upp bilder på något som är svart ^^  

image976
Min älskade svarta stora väska :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback