Nycklarna i handen !


image949


Nu har jag äntligen fått nycklarna i handen :) Är överlycklig! hihi. Lägenheten såg mycket bättre ut nu när hennes grejer var ute ur den ^^ mohaha. Vi fick måla lägenheten också, vita väggar och vit lasyr i taket blir det. Vi kommer säkert få det jätte fint. Köpte bordstabletter och en löpare (den ska jag göra som en gardin) i samma färg. Svart med vita prickar. Kommer bli as fint. Kommer upp bilder när jag fått i ordning lägenheten. Men det kommer att dröja ett bra tag. Kommer inte kunna köpa soffan på en gång för då blir det väldans dyrt. Men ska köpa barbord, stolar och hyllor och sånt :) Har skaffat mig telenor mobilt bredband i dag, funkar inte här på Sprakberg haha. Men det är ju inte meningen heller. Ska ha med mig det på tåget till Göteborg ^^ det borde ju funka. Köpte mig en fin billig brun bh på H&M. Sen gick jag och mami in på värsta billiga affären där de sålde fula kläder för 10 kr styck. Jag slet åt mig 4 saker, 40 kr! Det är tantkjolar och en axelvadd tröja. Men jag ska fixa och trixa med dem. Blir bra till min och Stinas pysseldag :) Ångrade mig att jag inte köpte mig ett par svarta tights för dert skulle jag behöva i Göteborg. Men får la köpa mig det, det första vi gör. Läääängtar! Fick hem Underbara älskade förut. Den måste jag tvinga pappa och mamma att se. Även fast jag och mamma har sett den.


image948

Kommentarer
Stiina säger:

Lyckliga du ! :P.. Bara så du vet innebär detta att jag kommer hata dig av avund tills den dagen jag själv flyttar.. ;P

2007-07-08 | 18:47:20
Jessy säger:

Assså, fan vad kul för dig med en lägenhet :D Längtar tills jag får se bilder på den :):)

2007-07-08 | 20:33:32
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Jullebullen säger:

Wiho va kul :D

2007-07-08 | 21:39:16
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Emma säger:

maaah:D Roligt, roligt:D

2007-07-08 | 21:44:02
Malin säger:

*längtar också efter bilder* ^^

2007-07-08 | 22:47:40
Bloggadress: http://accordingtomalin.blogg.se
Sofie säger:

Roligt med kommentarer ^^ hihi

2007-07-08 | 23:07:30
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback