Örebrooooooo

Nu har jag kommit hem i från Örebro och jag känner verkligen för den staden, har aldrig gått inne i stan förut och det var as mysigt och jätte snygga killar överallt haha. Så en dag kanske man flyttar dig man vet aldrig. En i kassan på Ok flörta lite på mig också haha, jag fick billigare godis och allt haha. Sånt behöver jag. Han trodde att jag var över 18 också power eller vadå :) haha. Stina ska skicka mig bilderna på alla artister i morgon så nu har jag bara kassa mobil bilder som jag alltid har. Men det får duga. Just de ja köpte en bikini och en tröja, för en liten summa. Det behövde ja hihi. Men ja glömde kassen i bilen så jag får la hoppas att jag får den snart. Kanske ska tvinga hit Stina i morgon för att mami är borta hela dagen, hon ska på Götagalan. Så jag ska vara alldeles ensam :/ Danny är bara för bäst alltså. Han kan sjunga, dansa och så är han ap snygg. Han är ALLT. Ola va fan inte heller så dum, inte Niklas Wahlgren, Emilia och BWO heller ^^.  

image999
Danny på den här bilden då, syns han inte tydligt mohaha : )













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback