Puuh

Ah vi började 10 och åkte hem vid 9 haha ja en lång dag blev det, och mycket jobbigt för våra ryggar. Vi blev inte ens klara. Måste måla om listerna för att det funka inte så bra med det vi måla. Asså jag känner att vad som jag än kommer skriva nu kommer låta knäppt för jag är så dödligt trött nu och måste fan sova. Men ändå så sitter ja inne på Ebay och kollar på sportbags, är riktigt sugen på en stor blå väska, helst i från adidas. I morgon ska jag peppa inför onsdagen (och färga håret!), ska juuee på rix festival. Im going too meet Danny hihi. Men i alla fall blev inga pics på lägenheten. Men det kommer nästa gång, var ju så himla trött när vi gick där i från så jag kom inte ihåg. Men ska till Ikea nästa vecka tror ja, så det blir snart fint :) Asså snart måste sommaren komma, för faxen skolan börjar ju snart, hur ska denna vintern gå för mig när jag inte ens fått sol på sommaren, kommer sluta i depprision. Då MÅSTE jag resa till varmare breddgrader. Men SVERIGE och GUD/JESUS snälla gör så att solen kommer!

SOV SÖTT DÅRAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback