Allt från Ikea

image920

Jag och mami bestämde oss att lägga pengar på en soffa i stället för en säng, jag får ta med min säng jag har här och sova på en extra säng hemma på Sprakberg. Den här svarta skulle jag mycket väl kunna tänka mig men så vill jag ha 2 kuddar på sidorna och då skulle den där vita med streck på passa utmärkt och den passande mattan framför. Och doft ljusen måste såklart inhandlas, de ska stå i det enda fönstret som fanns. Jag ska ha ett litet barbord i ett hörn också. Men helst ska den vara svart men jag har för mig att jag såg det klaff bordet i svart förra gången jag var på Ikea. Barstolarna tycker jag är as fina. Måste ha allt mitt porslin framme också, så måste köpa en hylla. Den vill jag helst ha i vitt så att den smälter in i väggen. Porslinet måste vara stilrent och då skulle det passa med dessa billiga glas i från Ikea. Måste köpa några lådor som samlar upp allt tex mjöl oboy och sånt. Hatar allt som ser rörigt ut. Nytt lakan skulle jag inte tacka nej till heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback