Bianco

image919
Jag vill ha skon !!! Fin var den, only 250 kr.


Har varit och kollat på lägenheten i dag, nu tror jag verkligen att ja får den för vi var in till hyresvärden och pratade och så. Blev förskräckt som fan när jag öppnade upp dörren till lägenheten. Hon hade det verkligen inte fint, rummet fick mig att vilja spy. Trätak, kanin/marsvins burar, vinds äckel lukt, rörigt, ÄCKLIGT! Ja ni förstår. Och så känslig som jag är så börjar jag ju gråta såklart, fast inte i lägenheten som tur var haha. Vet inte hur det är med mig och tårar igentligen, de bara kommer hela tiden. Det var nog min estetiska sida som började röra runt i mitt huvud. Jag såg framför mig att jag ville måla vitt tak och vitt/beigea väggar. En röd soffa och städa städa städa städa. Måste köpa sånna där klister lappar som man kan sätta över fult kakel. Kommer nog bli bra. Bara hyresvärden går med på att måla. Men va fan jag gör den ju mer attraktiv för den nästa hyresgästen hihi. Ah ge mig nycklarna till lägenheten så slipper jag drömma mardrömmar om att jag inte får den.

Inte den snyggaste lägenheten men duger mycket väl har jag talat mig in för nu, lite finjustering och allt ska nog funka + en massa doftljus måste få bort doften. IKEA ÖPPNA DIG!!! 

Älskar att lägenheten ligger så nära stan <3

Sov så sött

Kommentarer
Emma säger:

Å nära mig såklart:P haha

2007-06-29 | 02:33:53
Sofie säger:

Ja såklart nära dig :D

2007-06-29 | 12:32:04
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback