Dommedagen

Åhh maaalala hahah  amamahaoihfaoihagnladkng i dag ska jag och Stina SJUNGA fattar ni det kommer gå så otroligt dåligt. Inte lite jobbigt att man vaknar med skit ont  i halsen, men vi är ju TVUNGNA att va med! Dumma jävla Ulf jag viiiiiiilll inteeeeee!!!!!! I kväll är det avslutnings middag och revy. Lite kul i alla fall, men efter Gropa kanske jag inte vill visa mig nått mer i Hagfors. Nått som är mycket negativt är ju att vi ska sitta varannan tjej och kille och klassvis. Alla vet väl i det här laget att jag inte passar så väldans bra tillsammans med de där puttefnasken. Men jaja ni får la ha en bra dag, för det ska inte ja ha.
JAG HATAR ASPLUNDS TRADITIONER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback