En dag som denna

Ska man vara glad på... Men är jag det eller, nej inte alls. Har lust att skita i allt, student utspringet, fest ja allt överhuvudtaget. Orka med nått. Inte har jag några pengar och leva livet på. känner på mig att detta kommer bli den sugigaste sommarlovet ever. Jag vill utomlands till Göteborg Stockholm ja överallt. Men jag kommer säkert få sitta på det här jävla berget hela sommaren. Inte kommer jag kunna bada iför folk heller, är alldeles för otränad för det. Emma kan vi inte åka till Stockholm nån dag??? Ahhh om jag bodde i Stockholm så skulle jag kunna säga att jag skulle till landet i alla fall men nu blir det inte så för att jag bor på landet. Blir liksom inget nytt. Man vill ju vara på landet på sommaren. Men de flesta som bor här redan drömmer sig ju till staden. I alla fall jag. Jag vill jobba! Kan ingen ge mig ett jobb. Jag gör precis allt. Tar billigt betalt fast ändå så att jag kan överleva under sommaren. Jag vill vara glad nu när det är sommarlov, slut på Asplund slut på allt. Sorligt som fan, kommer aldrig mer att gå i samma klass som Stina och Olivia. Vi har hållit i hop i 10 år nu. 10 ÅR!!! Asså hur vanligt är det då? All ny vänskap som jag verkligen hoppas kommer stå kvar. Usch nu är jag alldeles för nere. Kan inte bara nån höra av sig om hur det bli i kväll?! får ta mej fan panik.

Ha en trevlig sommar, själv ska jag försöka ^^

SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback