Förvirrad :S

Fick precis ett mail i från en Caroline som ville hyra ut en vindslägenhet på Norrstrand (Caroline hette ju den som hyrde ut min lägenhet) i en villa, precis som min. Hon skulle flytta in med sin kille, precis som min. Skulle flytta ur i Juli, precis som min. Aah haha men det kan ju inte vara samma person, hon kan ju inte äga 2 lägenheter på Norrstrand. Rätt kul att folk svarar på annonsen ändå. Man känner sig lite utvald på nått sett haha. Att de liksom vill hyra ut till en design studerande liten flicka. Skulle vart mysigt att bo på vinden också, men källeren duger bra. Vindslägenheten var ju på 26 kvm också + att den var dyrare också. Nej men jag får hoppas att hyresvärden hör av sig snart. Vill ju skriva kontrakt ;)

Trevlig midsommar !   image910

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback