Hej hej!

Ja dagen har sett nästan ut precis som i går (absolut ingenting på lektionerna) en massa hatt skrivning har pågåtts också. i bussen så hade jag ett trevligt samtal i telefon med Emmsii. När jag kom hem slet jag av mig kläderna och gick i kring i bh och trosa ( god to know ^^ haha ) Gjorde mig 2 majskolvar, det var as länge sen jag åt det så det var gottie. Nu ska jag och pap åka in till Sunnemo och träffa släkten. Jag hoppas inerligt på jordgubbar, men varför skulle jag få det. Jag får la springa upp till konsum och köpa mig det i värsta fall hi hi. Jag och Stina har fått svar i från Erlandergården. Fast det enda de skrev var att de skulle höra av sig nästa vecka om vi fick jobbet. Men jag har en känsla av att vi får det :)

SOFIE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback