Hjkskkfldsöjgapdhfn

Kära blogg i dag har jag cyklat 14 km... Gick inte ens upp för backen, hihi. Måste vara spinningen som har gjort att jag orkar. Fast det var ju ett tag sen jag rörde mig haha. Var och köpte glass med Matilda och Stina sen såg vi på Kalle Blomqvist. Sen bar det hemmåt. I morgon ska jag sova till 3 och sen göra mig iordning till att åka till Karlstad och kolla på lägenhet. Sen kolla på Die hard. Vill hellre se på Hata Göteborg.. Men får la se den med nån kär vän nån gång! Nu ska jag kolla vidare på Pussycatdolls (som förövrigt inte är så bra)
Ni får ha en riktigt bra sömn/natt mina kära vänner!

image918
Jag och Olivia för ett tag sen ! :)

Kommentarer
olivia säger:

gulligt;)

2007-06-28 | 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback