Jag är faktiskt trött vid 11 i dag ^^

Ja men nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag stannar hemma på midsommar. Varför sticka till Dalarna när man har det som roligast med sina vänner ^^. Har inte riktigt bestämt vad som ska göras än. Men ja hoppas i alla fall inte att jag blir ensam på Sprakberg. Jag är fan rädd för spöken haha. I morgon ska jag ringa på några annonser för vill verkligen ha en lägenhet. Men jag är så jävla feg så jag kommer inte våga. Men efter första samtalet kanske jag bli modigare. Fan sofie du är faktiskt 18 om 1 och ett halvt år ^^  Nej nu ska jag fixa med en sak. Just ja blev bjuden till Göteborg nästa helg, får se vad som sker. Men skulle va as kul!

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback