Just wanna die

Aaaah säger jag bara ! Nu är det inte helt säkert att lägenheten är min! Ja som så gärna ville ha den. Så nu på torsdag ska jag och kolla på en till lägenhet på Norrstrand. Vindslägenheten. Det är inte hundra att jag får den heller. För det har varit nån annan och kollat på den, men den personen skulle kolla på en större. Har verkligen panik för vill inte vara kvar här längre. Kommer fan ruttna bort. Vill bara vara fri! Men få ge det en chans till. Jag fattar inte varför man bara kan säga att man får lägenheten. Är det så damn fucking hard too say!!?? I think soooo..

Emma asså fy fan finns här för diig! <3

Kommentarer
Emma säger:

Tack gumman :( <3

2007-06-26 | 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback