Kvällstankar

Just nu snurrar det runt i mitt huvud extra mycket . Ska vara ensam hela helgen för att mami och papi åker till dalarna och själv blir jag kvar här. Försöker fylla upp min helg för vill inte vara ensam en sekund haha. Men i morgon blir det några kompisar här och vi ska käka och så, jag ska försöka mig på 3 rätters. Sen vad kvällen bär av det vet jag inte men det löser sig alltid. På lördag pratade ja och Joline om vi skulle mysa alla tjejerna. Skulle va nice. Ska såklart inte glömma att mata djuren, mami 200 spänn jag kommer inte glömma fniss. Denna vecka har varit så otoligt dryg. Känns som att det har varit hela sommarlovet redan. Har ju liksom fått lägenhet första veckan på sommarlovet. Nu vill jag ju bara flytta in där hihi. Kan inte sommarlovet ta slut!!!??? Nej fan man ska njuta av sommarlov men det är ju det att mitt liv kommer förändras så mycket nu och jag vill att det ska ske i dag nu. Är så trött på att bo här och allt här liksom. Men jag borde ju ta vara på den här sommaren samla mig och hitta mig själv ^^. Måste läsa PS jag älskar dig också, det är ett litet mål. Hörde av mami förut att vi kanske skulle åka till Ullared med den nya husbilen. Kan va kul att checka in varor och prylar och sånt till my apartment hoho. Hoopas på att få åka till det vackra Stockholm något i sommar också. Blev tyvärr inget Göteborg nästa helg. Men det kommer väl fler tåg. Ursäkta för mitt dravvel men ni behöver inte läsa!
Var bara tvungen att skriva av mig / Sofie

Sov sött

Kommentarer
Emma säger:

härligt:D

2007-06-22 | 00:19:50
maria säger:

nice med myskväll:D

2007-06-22 | 12:08:29
Bloggadress: http://retromaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback