Lidsbroa

Har haft en helt makalöst underbar dag, har inte gjort något i skolan och sen så åkte ja Stina Olivia och Matilda och plurrade på Lidsbroa och jag och Stina körde hårt på oliviolja haha. Tror faktiskt det funkar bra för att bli brun fortare. Är så himla varmt i sjön också, helt otroligt. Verkligen älskar att blunda med ögonen och supa in gräsdoften. Den doften means SOMMAR!!! Aahhh så underbart.
Ska försöka att få lite pengar till hårfärg i morgon för jag har kommit på att jag vill göra små blonda slingor i hela håret. Men får se om den saken men skulle va skönt att vara lite ljusare nu när det är sommar och allt.
Nej nu ska jag gå ner och vara lite social mot mina päron och sitta och njuta på altanen.

SOFIE

Kommentarer
Jullebullen säger:

SOMMAR :D

2007-06-07 | 20:05:33
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

SOMMMMMMMMAAAR :D:D

2007-06-07 | 21:55:54
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback