Loppmarknad

Ska snart gå ner till bussen, men kände för att skriva av mig lite innan jag åkte till skolan. I natt drömde jag inget som jag minns. Men i går precis när pappa väckte mig så drömde jag att jag var på en loppmarknad, skulle precis köpa nån hjärtsak till en tolett. Och där efter skulle jag gå och kolla på skit snygga skinnväskor för hundringen. Men hann aldrig så långt, haha. Brukar man inte säga att man brukar drömma om vissa delar av det man har varit med om under dagen typ. Eller som man ska vara med om. Jag hoppas verkligen att jag kommer komma till den här loppmarknaden för de där skinnväskorna var att dö för haha. Nej men nu ska jag rusa ha en bra dag!

SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback