Min dag, lördag

Jaha what to say, har inte gjort nått meningsfullt eller vettigt i dag. Har bara vart i solen och latat mig och kollat på en massa tv. Ja det var min lördag det. Men det är så fruktansvärt skönt att bara slappa en hel dag också, det är ju också det jag är känd för. I morgon har jag bara en sak att uträtta, måste göra en engelskläxa. Fy och tvi! Men en sak kan ju inte få förstöra min lugna helg.

Har sån jäkla stor lust att gå ut och fota en massa, men då måste man sminka sig och klä på sig. Det har jag verkligen inte nån lust till. Känner bara för att vara som jag är, i pyjamas.

Kollade på en film med Robin Hoods dotter förut, den var rätt bra. Kommer inte ihåg vad den heter men det var nått med tjuvarnas prinsessa fast på engelska då. Det var i alla fall Kiara Nightley som spelade dottern. Fattar inte hur en sån vacker skapelse kan kalla sig själv för ful. Hon föddes med vackert hår och vackra läppar. Själv så föddes jag med tunt fult hår med små fula läppar.
Hon ful, näjj jag tror inte det va :O

image827

Har sökt jobb på en gård nu också, hoppas jag får det.
Det skulle vara en bra start på sommarlovet !

Sov så sött mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback