Min dag!

I dag har jag cyklat 10 km alltså en mil, lite i alla fall, mohaha...
Cyklade in till Sunnemo och så mötte jag upp mina kära vän Emma och så åkte vi till Olivia där Olivia, Erica och Maria väntade. Vi kollade på min älsklings film "Rosa the movie" haha jo jag vet att det är en barn film och att killen som heter Ville är alldeles för ung för mig (sökte lite och fick reda på att han är ett år äldre än mig, och shit det trodde jag inte, men lite väl ungt ändå kanske, haha). Men varje gång jag ser honom så ryser det i hela kroppen, nästan som att jag vore kär haha. Han är rysligt het, i alla fall kommer han bli det om några år :) Ännu hetare t.o.m.

image921


Nej nu ska jag drömma mardrömmar som vanligt, jag vette fan vad de handlar om men jobbigt är det. Jag är nog bara uppstressad för att jag ska flytta. Vill ha nycklarna för att vara säker.
Då blir det moln drömmar igen ^^

SOV SÖTT


 


Kommentarer
Malinpersson säger:

Du är inte ensam om att tycka om Ville kan jag säga :D

2007-06-30 | 21:18:03
Bloggadress: http://accordingtomalin.blogg.se
Sofie säger:

Ahh ser filmen om och om igen ^^ haha

2007-07-01 | 01:14:56
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback