Öppna landskap...

I dag har mamma varit på fest, ska nog inte berätta vilket tillstånd hon var i när hon kom hem ^^ men i alla fall. Jag och pappa har kollat på film ( Night at the museum och Ghoostrider ) ätit pizza och en massa onödigt. Jag har ingen speciell sommarlovskänsla men den kommer väl hoppas ja hoho. Ska sova nu för jag vill fanenmej inte sova bort hela dagen i morgon.
Föresten så kommer jag göra om bloggen för den ser helt jävla sepe ful ut, jag får la hålla ut tills jag får ork

SOV SÅ SÖTT ALLA TÖNTAR simma lungt som Emma säger ^^


Kommentarer
Emma säger:

Haha! precis, simma lungt! =)

2007-06-17 | 11:42:22
Anonym säger:

snygg bakrund

2007-06-17 | 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback