Sjukling...

Är hemma i dag, har skit ont i halsen och snuvan börjar komma. Har inte nån lust att skiva här men i brist på annat så får jag väl göra det. Använde min Marc Jacobs t-shirt i går. Fucking loves it men jag hade störiga jeans och ett linne under som åkte upp hela tiden. Så det förstörde min dag nått så otroligt. Flera saker som kan förstöra dagen är när man känner sig så himla ofräch, och gör jag ofta. Liksom att håret känns slickat över ansiktet. Och när man inte har fått ta den tid man vill på morgonen. Ja intresseklubben antecknar men har jag nått att berätta då. Maaaah... Mamma och jag ska nog åka till Munkfors och handla sen, skulle velat hinna in på en frisörsalong där och köpt Osis volym produkt. Men mamma slutar halv 6 så det blir nog inget med det. Ska i alla fall köpa halstabletter och chips ^^


Kommentarer
Jullebullen säger:

Saknar dej idag :( Krya på dej, käraste!

2007-06-01 | 21:31:01
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Tack så jätte mycket :)

2007-06-02 | 10:46:28
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback