Sööööndag

Fägade just över mitt röda hår, så nu är det SVART, har nog aldrig varit med om nån jobbigare färg. Kom precis överallt, hela kroppen och badrummet ska jag nog inte ens skriva med. Mitt hår har färgats 3 gånger denna helg så nu blir det nog inte en enda färgning under sommaren. Kanske en till hösten. Inte bra för mitt tunna hår :(
Men jag fick ju en fix idee att jag skulle göra en massa olika färger i håret men det funkade inte alls. Så nu är det svart / brunt som gäller. Denna helg har jag tagit det lugnt som förra helgen. Känns bra för kropp och själ haha. Men på torsdag och fredag hoppas jag på kalajs. SKOLAVSLUTNING!!! Whiiiie :D I morgon ska jag till Folkuniversitetet och kolla in skolan, de har elev uppvisning och elev utställning så ja är nervös som fan för det. Och så har vi Gropa på tisdag och jag vill verkligen inte vara med, måste prata med Ulf för jag vill inte.
De kan inte tvinga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback