Sveriges nationaldag

I dag hade jag gärna legat i solen och stekt mig i olivolja. Men mamma och pappa drog med mig till Karlstad, eller drog med mig gjorde de väl inte direkt haha. Fick mig en klänning, en svart att ha på skolavslutningen. Fast jag funderar på att ha den på middagen och den som jag tänkte ha på middagen på avslutningen. Ahh jag blir aldrig nöjd haha. Alla kommer vara vita som färgen själv och så kommer jag va svart. Så jag tror jag tar den andra klänningen i stället, den gula. Vitt förstoooorar, och det känns rätt rejält också. Jag är ingen vit typ helt enkelt. I morgon så ska jag försöka få med mig Stina eller nån till nått playa och steka och bada. Känns som man aldrig ger sig tid med det annars, så nu vill jag filosofera och steka :) Vill nån???

GRATTIS SVERIGE

image844


update: 19:51

Jag ska ha svarta klänningen på avslutningen. PUNKT SLUT haha. Intressant va! :O :P

Kommentarer
Malinpersson säger:

jag ska också ha svart :D

2007-06-06 | 23:40:08
Sofie säger:

Oh gött, så är jag inte ensam :D haha

2007-06-07 | 06:05:21
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback