Tro på mitt ord,

Jag lyssnar på Jimmy Jansson nu och tro mig texterna passar så bra in på mig just nu, eller rättare sagt jag vill att det ska passa in ialla fall (förövrigt gillar jag inte honom). Färgade rött över det blonda / oranga förut och nu ser det ännu hemskare ut, ahhh ringde till mamma och grät förut typ. Hon lovade att följa med mig till Munkfors och köpa en ny färg och täcka över allt. För så här kan jag inte se ut haha. Asså underhåret ser inte så jätte dumt ut förutom att det är jätte ljust i hårbotten och jag kan inte ha uppsatt hår. Luggen ser bedrövlig ut verkligen maaah typ värsta röda fläcken i härfästet. Och jag kan då verkligen inte ha uppsatt lugg, och det har jag ju alltid så då kommer jag få panik om jag ska ha nersläppt lugg åååh. Så i morgon blir det SVART som natten :) Åt en sallad som pappa har varit så duktig på att laga i Munkfors förut ^^ haha. Den va as god, 37 an gör bäst sallad. I kväll blir det sommarkrysset för min del. Alla folk går ut så hemskt mycket nu men jag har ingen lust med det alls, fast nästa helg känner jag mig tvungen att hitta på något. Det är ju SKOLAVSLUTNING aaah måste ju fira att jag aldrig mera kommer komma tillbaka till Asplund :D Jag vill utomlaaaands!!!

image863

Stina i går när hon gjorde slingor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback