Blickarna du mig sänder

HÄRLIGT väder det är ute, får mig att må bättre. Känner mig nästan frisk (Lycka) Har pratat lite med mina kära vänner och jag har förstått att de haft mycket kul och mindre kul haha i går. Joline kan inte du ringa mig?! Har lite jag vill säga dig. Har ängnat min dag i att mysa med den gamla bortglömda kaninen (nej då :O) haha. Hon har sprungit lite i naturen och solen. Jag garanterar att hon var nöjd :) Lyssnar nu på lite Ted Gärdestad blandat med Winnerbäck och  Fröken Fräken. Ska snart gå och ha lite spa med mig själv. Klippa tånaglarna och så. Haha. 

Jag vill ha en sommar klännning?!

 


Kommentarer
Joline säger:

Älskling, du får ringa mig har inte mucho pengar :P <3

2007-03-25 | 19:02:46
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Emma säger:

Bläää, jag mår skit... :s har ju fan sovit bort hela dagen:S

2007-03-25 | 19:23:45
sofie säger:

Jaaaaaaaaaaaa.

Emma dåå. Jag är ditt bokstöd om du vill ha mig ;)

2007-03-25 | 20:05:04
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback