brillor

Blev inga glasögon för mig dessvärre. Men hade sämre syn på höger öga. Men det kan vara efter Angelica gjorde blåttöga på mig haha. Men kanske blir glasögon i framtiden. Nu är det kanske skönt att slippa. Får skaffa secondhand brillor i stället.

Jag har känt mig väldigt ofräch hela dagen, eller ja 3 lektioner som vi haft. Hoppade som sagt över duschen skulle fan inte ha gjort det haha. Typiskt mig att ändra mig när jag går utanför dörren. Som när man har helt fel kläder på sig och springer in igen och byter fort som ögat.
Hänt mig ett antal gånger (a)

Fick VG på Atomfysik provet mycket bra för att vara mig ;)

Nej nu fan ska jag ha VG på So provet i morgon!!! PLUGGA

SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback