dagen som varit

Har varit dryg som faaaan. Orka med denna dag. Usch! Men Olli följde med mig hem och kollade in Säg att du älskar mig i alla fall. Oh shit detta har jag drömt, eller typ deja vu hi hi asså att jag har skrivit det här. Tyckte i alla fall att filmen var rätt sugig men ändå bra på nått vis.
Lite B. Dåliga skådisar.
I morgon blir förhoppningsvis en kort dag på förmiddagen och en lång kväll på kvällen haha. Ska till Angelica och äta tårta. Ska fira hennes byxmyndighet ;) maaaah.
På lördag blir det Karlstad hos Emma :)

Kommer blir en primaskinka helg och nu ska jag ringa mina beloved friends och säga godnatt.
Och diskutera Angelicas present. Maaaaaaah!

Ätit i dag

Två smörgåsar
Mos och korv
chicken nuggets
Lite choklad
En kaka
5 godisar


Kommentarer
Emma säger:

haha:P 5 godisar?? usch :P

2007-03-16 | 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback