dont want to turn back

Hela dagen har nästan gått och jag sitter här sjuk som vanligt. Jobbiga JAG. Vet ej om ja ska gå i morgon känner mig fortfarade lite dålig. Har nästan ingen röst kvar. Har no prov i morgon. Har inte tränat något. Måste man göra det om man vart sjuk hela veckan och inte orkat träna?! Tycker verkligen inte det. Elakt i så fall :(. Så sitter här och är lite orolig. Men är man sjuk så är man! BLÄ spyr på er alla! HÖHÖ

Angående inlägget i går om mitt velande om min flytt. Som säkert inte många såg. Men i alla fall ska sluta tänka så mycket. Blir ofta så när jag går hemma, "sluta tänk TANT" maaah ;) JUST DO IT det är mycket bättre.
 
Pratade med min mycket bortskämda vän förut (Emma). Hon skulle gå och köpa sig Björn Borg skor + trosor. Och en röd Sunshine jacka. Jag skulle också bara vilja få 3000 spänn sådär xD Det är liiiivet, i alla fall för en stund.

Ska strax lägga in några nya låtar på mobilen. Om nån bryr sig. Maaaaaaaaaaaaah...

Felicity förut AH vilken drama!




Hello saferide - Loneliness Is Better When You´re Not Alone

Kommentarer
Emma säger:

Ja, nu ska vi inte gå å tänka på att du ska gå i skolan i hagfors:p Usch!!!!
Vadå bortskämd?? Inte alls.. Ska du säga :P

2007-03-23 | 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback