går inte

Håller fortfarande på att krångla här på blogg.se så det får bli fixat i kväll. Sov en bra natt men dock för kort natt. Kommer garanterat att gå hem och lägga mig bums i säng när jag kommer hem ifrån skolan. Uschamejja! Känner mig som ett fetto i dag, vet inte varför, det kom över mig så plötsligt.  Lyssnar på Federals just nu. Det är ett tjej band i Göteborg (tror det va Götet). Verkligen jätte bra. Lyssna ni med. Har på mig min Ida Sjöstedt klänning/tröja för första gången. Men jag bär den helt fel. Men jag är så himla trött i dag. Så jag skippar skärpet i midjan. Den är jätte skön för att vara 100 % ull. Inte alls stickig. Usch nu fick jag en tanke på mattematik. Då mår jag verkligen inte bra. Kommer alltid ha svårt med det. BLÄ! Nej nu ska jag ta och slurpa i mig yougurten och välja jacka. Har blivit så jobbigt på sistone eftersom jag har 4 att välja på. Fast några gillar jag bättre än andra. Och det beror på vilket humör jag är på. I dag känner jag för pyjamas.

AJÖKENS  

Kommentarer
Emma säger:

hmm är också skit trött:s mitt hår ser helt cp ut idag:P haha nu vet du de:P

2007-03-12 | 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback