kokosbullar

Har nyss stängt av tv, hundarna skäller där ute och vill ha mat, jag sitter och sjunger till Mando Diao och träden längtar efter sommarn. Måste fan bli sommar snart! I dag har jag nog slagit rekord i att svära. Har varit så arg. Men orkar inte gå in på det. Jag känner mig så fruktansvärt lat i dag skulle tränat på so´n i dag men jag la tillbaka böckerna i skåpet (ångrar mig bittert). Kunde skrivit uppsats (har fram till 5 april på mig). Pluggat på matte. Men nej jag sitter här och är lat och fruktansvärt ensam. Buuh. Mam och pap är i k-stad. I morgon slutar jag tidigt för lärarna har semenarium. Härligt. Jag och Stina måste utnyttija våran halva dag soon. Snälla Gud gör så att jag inte är så lat, please !!!??? Åh gud min järna sprängs av överbelastning. Haha fan va jag är skrattretande. Har proppat i mig 5 kokos bullar också. Då har man tråkigt. Glass med chokladsås slank ner det också xD

Adjöken

Kommentarer
Emma säger:

Det är inte länge kvar till sommarlovet...KÄMPAAA!½!!

2007-03-06 | 09:58:36
Sofie säger:

Du är BÄST :D:D

2007-03-06 | 21:01:26
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
sosso säger:

idioter!
vilken ful sida ni haaaaaaar....hahaha
gå lär er i skolan hur ni lagar maat
hihihihi

2007-08-07 | 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback