men sommar för fan

image616
Just nu vet jag inte in och ut. Känner mig som bort spolad. Usch va livet kan va jobbigt i bland. Har en finne på hakan som är redo att sprängas. Men orka med det. Vill använda min nya rosa toaborste. Har stort behov av det. Använder för mycket punkt men jag trivs med det, jag har aldrig varit bra på att skriva. Kommer snart ruttna bort om jag inte får sommarlov. Sommarlov för mig innebär en massa secondhand, aktioner, Arvika, Amsterdam, sol och glass. Kommer bara bada på icke offentliga bad platser. Udden eller Såga som några fjantar i Sunnemo vill kalla det. Ja ni kan ju fatta själv varför jag inte vill visa mig inför folk. Ja det vet väl varenda människa. Det andra minuset med sommaren är att det åskar och jag är rädd för den, fast bara när den går är jag lite granna rädd som Tjorven säger i Saltkråkan. Usch tvi för att få en blixt i huvudet skulle jag inte gilla. Skulle göra för himla ont. Orkar verkligen inte att blogg.se ska krångla nu när jag håller på att fixa här. Ser helt sepe ut i vänstra hörnet. Men får la fixa till det i morgon. Nu tror jag att jag ska gå och duscha, så att jag kan sova längre i morgon. FAN VA JAG HATAR SKOLAN!!!

Bilden som jag har kommer i från facehunter. Jag gillar bilden för att hon ser så himla sommrig ut (:

Kommentarer
Emma säger:

Bloggen ser mycket fin ut..... vill också ha sommar!!!!

2007-03-11 | 22:33:32
Joline säger:

KÖPENHAMN i sommar för faen :D

2007-03-12 | 12:13:26
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback