Miiiin dator...

Sitter vid min svarta laptop nu HÄRLIGT är det bokstavligt talat och bildligt talat kan jag säga er skriftligt talat, hi hi. Ska snart gå och lägga mig i min säng och pyssla lite med Photo Shop hade hoppats på att klockan var sju nu men ikke, ikke. Typiskt. HATAR verkligen att den andra datorn är på lagning har alla underbara saker som jag vill skicka till denna dator. Men ja är i alla fall överlycklig över denna tekniska sak. Vill ha en router så att jag kan va på mitt rum för än så länge sitter jag här och är allmänt jobbig.

Hann aldrig att hoppa studsmatta förut jävligt pissigt. Men vi åt glass i alla fall :)

Ska gå och gömma datorn nånstans nu så att inget litet proffs tjuv lyckas hitta den miiihihi.

I MORGON? 

image678
[foto sofie]

Angelicas vandrande pinnar :) mohaha


Kommentarer
olivia säger:

studsmattan är klar nu:D

2007-03-31 | 12:58:07
Sofie säger:

Är deeen :D

2007-03-31 | 13:53:27
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback