Om jag vore känd

Hur känns det att vara känd?
Jo det känns jätte bra, verkligen toppen. Har så många fans så det räcker och blir över.
Är stenrik och verkligen känner att jag är bättre  än alla andra.

Hur gör man för att se ut som du?
Ja du man käkar godis och går på en massa fester. Man blir verkligen smal som en pinne.

Din röst är otrolig! Föddes du med din röst talang?
Ja min famlij har alltid varit otroligt musikaliska framgångsrika människor.

Vad har du för trosor på dig?
Vad är det för fråga?! Men jag har de dyraste jag kunde hitta på konsum. Vad har du för kallingar? 

Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka?
Ja de måste ju få lika proffsiga namn som sin moder så det blir Sofie.

Om du fick ta över efter Gud vad skulle du ändra på då?
Jag skulle sätta de jäkla mansgrisarna på plats, hemma hos mig ska alla städa toaletten.

När man inte har nått annat för sig Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback