onödigt

Är hemma i dag pga att när jag ställde mig upp i morse så svimma jag nästan. Och jag som värsta kände för att gå till skolan i dag. Det är underbart väder, jag kunde engelsk glosorna för en gång skull och så har vi har syslöjd. BÖÖÖL. Jag verkligen älskar tisdagar! Och nu känner jag mig redan bättre i magen. FAN OCKSÅ! Får la sätta mig och skriva om järnets historia utomhus på en stubbe. För inte tänker jag gå miste om denna varma vår dag. IKKE! 

image632

Jag har prövat så många gånger
men se vad du gör sen?
lägg inte det här på mina axlar
jag har inte gjort nått fel

livet går vidare, ja
men bevisa att det inkluderar dig
om du inte gör det, så är du inte värd det.

:`(

Kommentarer
Joline säger:

Du var saknad idag :(

2007-03-13 | 15:47:30
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
sofie säger:

Du var saknad här också :D

2007-03-13 | 15:53:44
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback