promenad med Emma

image634
(Foto:Sofie Nilsson)

Var tvungen att fota det vackra vädret i Sunnemo när jag och Emma var ute och gick.
Vi gick faktiskt en timme, mycket hurtigt. Men har ingen känsel kvar i fingrarna för Stina har mina vantar, hoppas jag får dom i morgon hi hi. Emma var på hugget i dag hon gjorde 3 hjulningar på Sunnemobron. Då kan ni ju tänka er själva hur pigg hon var. Har bildbevis men vet ej om jag vågar att lägga upp dem haha. Jag känner mig inte så pigg men så mycket bättre än förut.

Man blir så himla lycklig av att våren är här och att fåglarna kvittrar när man går upp på morgonen. Hoppas att det håller i sig så att det inte börjar regna eller nått sånt. USCH  i så fall!

Kommentarer
Emma säger:

Tihih.. Snällt att du följde med på en promenad med mig^^ Ja idag var jag pigg:) Våren är ju här.

2007-03-13 | 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback