satan

Har just kollat på mitt älskade Felicity, Ben fick tillslut den väntande snytingen av gullisen Noel. Alla killar borde vara som honom eller inte alla kanske men i alla fall några. Lika lojal, förstående, lätta att prata med och romantiska såklart haha. Chattar med Lotte i från Holland nu, min engelska växer mer och mer xD mohaha. Its like you vet wonderbra. Chattar också med Stina och jag har "tvärtom dag" så jag skriver väldigt elaka saker till henne att hon ska ta sig nånstans och dyligt xD haha. Både mam och pap har lämnat mig i dag så jag känner att jag lika gärna kan flytta nu med detsamma, maaaaaah. Don´t i ? Snodde nån damsugare ur skafferiet som straff, mohaha. Två till och med. Fan va jag kommer rulta mig snart. Ät ät ät ät ät ät. So´n går som på flyt också.
Har lyft väskan som böckerna ligger i.

Sommaren är nästan bestämd nu,  Arvika - Göteborg - Malmö - Köpenhamn, bilresa eller tåg resa är inte bestämt. Hoppas bara att man får för mor och fader. Men det är ovesentligt. Bara 2 år kvar tills jag är 18 FAKTISKT!!! Jag vet att ni läser detta and åhhh please please??!!

Emma is on the phone right now. Din bortskämda lilla skit! Maaaaaaaaaaaah

FEST i häljjen xD whiiiiii 

Kommentarer
Joline säger:

Vi ska ut och åka i sommar :D Weheey!

2007-03-07 | 18:55:33
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Joline säger:

Vi ska ut och åka i sommar :D Weheey!

2007-03-07 | 18:55:42
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Stiina säger:

The best summer ever !:D

2007-03-07 | 22:31:51
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg..se
Emma säger:

hahaha.. ska du säga.. jag är fan inte bortskämd.. du är mer;P

2007-03-08 | 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback