save tonight

Åhh den låten är så bra med Eagle-Eye-Cherry save to night save tonight na na na na. Gulliga Stina skickade den till mig i går. Det är ny en replay låt. Hihi. Ja ni kan ju gissa på vad jag äter börjar på Y slutar på T haha. Har världens mens värk i dag så jag kommer vara påverkad på ibumetin hela dagen. Om ni tycker jag set groggy ut så är det därför. Haha. Nu har jag drömt samma mardröm två ggr hoppas det inte slår in. Då blir jag GALEN!!! HAHA. Var på sån där ungdoms grejs i går kändes lite "barnigt" men jaja får väl funka är bara två ggr kvar nu :) Flyttar sen.
HÄRLIGT. Måste köpa en macka i skolan nu för jag hinner inte käka i mig min YT haha.

SOOOOOOOOOOOOFIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback