skinnjacka

I går var jag i ett litet område med mysiga små affärer. Där köpte jag ett skärp en väska ett par strumpor och en herr t-shirt. Vi åkte in till stan också, där köpte jag en hängsel klänning på Indiska. :)

I dag fick jag sova lääääänge. Pratade lite med sjuka Emma också. Gick och mötte mamma vid Solna köpcenter, hittade en skinnjacka i från Rock n blue som jag blev förälskad i. Så den köpte jag. Köpte en vit blus också. Ja detta inlägg blev bara lite stammigt. Haha. Men jag har inte tid ska snart in till stan ska på nått museum eller nått.
 Mamma och Åsa är och hämtar Elin på dagis de borde komma snart.  Ja just ja köpte två tia lotter förut vann 20 spänn igen :D Nu är frågan om jag ska ha 2 nya eller om jag ska köpa upp pengarna.  

SOFIE   


Kommentarer
Emma säger:

Mitt Stockholm!! vill dit!!!!! :( Saknar dejj ocksååååå!!! <3

2007-03-02 | 22:20:41
Emma säger:

Mitt Stockholm!! vill dit!!!!! :( Saknar dejj ocksååååå!!! <3

2007-03-02 | 22:20:48
Anonym säger:

Vrf köpa en herr t-shirt ?:O

2007-03-03 | 16:59:51
Sofie säger:

För att det är fiint och stort

2007-03-03 | 18:26:18
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Anonym säger:

Okej, :D

2007-03-04 | 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback