Sleepee

Sitter här och har just lagt på ett samtal i från Stina. Stina var rätt upptagen med Tommy. Så jag känner mig en smula ensam här. BÖÖÖL! Hi hi.  Är en smula trött men har ingen lust att lägga huvudet på kudden än.
Jag och Stina pratade förut om att bo i kollektiv. Först hade vi svårt att komma på vad det hette. Tommy gissade på kollo, haha. Men Stina allvetaren kom på det heter "kollektiv" maaah. Ha en hippie bil med ett peace märke på och flower power. Inte raka sig under armarna and so on. Men det tog vi inte upp men jag antar att det ingår i att på i kollektiv. Äta gröt varje dag och dricka vin på kvällarna. Fast Stina vill ju röka hasch varje dag. Haha. Ljuva 70 tal.

Är så trött på att va sjuk och att hosta och ha mig BLÄ!

I morgon OM jag går ut ska det gå lungt till, BARA så ni vet...

FAN VA JAG HATAR LILA och jag vill inte alls ha den där skon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback